keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálásról röviden és tömören

Ha már valaki online is szeretne terjeszkedni, akkor sok digitális marketing módszer áll a rendelkezésére. Tény és való, hogy első helyen kell legyen a keresőoptimalizálás, amiről napjainkban vétek lenne megfeledkezni. Akik még kezdők ezen a területen, azok jogosan tehetik fel a kérdést, hogy miért is annyira fontos a SEO? Nos, azt le kell szögezni, hogy az internet forgalmának nagyobb részét a keresőmotorok szolgáltatják. Gondolni kell itt a Bingre, Yahoora, és természetesen az keresőóriásra, a Googlera. Hazánkban az utóbbi uralja a piacot szinte teljes mértékben. A keresőkből érkező látogatók 98-99%-át a Google adja, és csak a maradék 1-2%-on osztozik a Bing, vagy más kereső. Ezért is teszik jól a hozzáértők, ha a keresőoptimalizálás tevékenységeket a Google előírásai, követelményei szerint teszik. Azt is tudni kell, hogy ugye az oldalra érkező látogatók jöhetnek más forrásból is.

Ott van a közvetlen látogató, aki a böngészőbe írja az oldala nevét, és nem lehet megfeledkezni a közösségi médián keresztül érkező személyről sem, aki a Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest segítéségével jutott el a honlapra. Bármennyire is népszerűek ezek ma, mégiscsak a keresők az első számú források. Ezért is annyira fontos a keresőoptimalizálás. Ez igaz szinte minden típusú weboldalra, legyen szó hírportálról, webáruházról, vagy éppen valamilyen szolgáltatást népszerűsítő oldalról. A keresőoptimalizálás bemutatásakor nem szabad megfeledkezni a kulcsszavak fontosságáról. Ezeket a kifejezéseket az emberek a keresőkbe begépelik és úgy jutnak el oda, ahova csak akarnak. Ezek elképesztően fontosak ezen a területen, ugyanis így olyan látogatókat lehet szerezni, akik valóban érdekeltek a cég által kínált produktumban vagy szolgáltatásban.