Webáruház készítés – milyen menüpontok legyenek az oldalon?

A webáruházak menüpontjai, menürendszere általában a termékekről szól, a legfontosabb kategóriákat szokás a menübe kitenni, hogy az érdeklődők könnyedén megtalálják őket. A webáruház készítés során sokan elkövetik azt a hibát, hogy kizárólag kategóriákat, termékeket tesznek ki a menübe, egyéb fontos információkat azonban nem. Összegyűjtöttünk néhány olyan fontosabb menüpontot, amelyet webáruház készítés alkalmával érdemes figyelembe venni. A bemutatkozás, rólunk menüpont például rendkívül fontos, hiszen az internetes vásárlók szeretik tudni, hogy kitől vásárolnak, különösen akkor, ha még nem hallottak előtte az adott webáruházról. Emiatt is érdemes egy bemutatkozó oldalt, menüpontot készíteni. Ahogy a következő, kapcsolat menüpont is, a bemutatkozás is segít az érdeklődők bizalmának elnyerésében. És akkor térjünk is rá a kapcsolat menüpont fontosságára. A kapcsolat, elérhetőségek menüpont az egyik legjobb lehetőség a látogatók bizalmát elnyerni. A legtöbben itt fogják keresni a webáruház, a cég információit, így ezeket itt kell megjeleníteni. A telefonszám és az e-mail cím kötelező, de javasolt kiírni a cég nevét, címét, ha van üzlet, akkor annak a címét, valamint egy térképet is ágyazzunk be. Ezek együttesen biztosítják azt, hogy az érdeklődők minden olyan információhoz azonnal hozzájutnak, amelyre kíváncsiak cégünkről. Webáruház készítés során érdemes az akciók, kedvezmények menüpontot is használni, hiszen rengeteg olyan érdeklődő van, aki az akciókat, leárazásokat keresi. Mindent el kell követni annak érdekében, hogy ezeket az akciókat minél előbb megtalálják az emberek, ami gyakran egy fő menüpontot is jelenthet.